11 Kasım 2008 Salı


ÇİÇEKLER
Çiçekler güzeldir.Etrafa güzel kokular verirler.Doğada çok fazla çiçek türü bulu-
nur Ama biz çoğunu bilmeyiz.Çiçekler çevreye renk verir.Ve doğayı güzelleştirir.
Ben en çok canlı çiçekleri severim.Yani hazır çiçekleri değil.En sevdiğim çiçek
güldür ama kırmızı gül.Diğer gülleri de çok severim ama kırmızı gülün yeri başkadır
benim için.
Ben büyüdüğümde evimi çiçeklerle donatmak istiyorum .Onları sabah akşam
sularım.O zaman evim renk dünyası olur.Ve de misler gibi kokar.Öyle olunca parfüm
kullanmama gerek kalmayacaktır.Zaten parfüm de hazır çiçekler gibi sahte. Kokular
da güzel ama çiçekler kadar değil.
Hayatımda en önem verdiğim şeylerden biri de çiçektir.Onları en az kitaplar ka-
dar severim ve korurum.Bazı insanlar çiçeklere zarar verirler bence bu çok kötü bir-
şey hem çevre için hem de gelecek dünya için…
Çoğu insan çiçeklerini kitaplarının ve deftrlerinin arasına koyar kuruturlar.Bu çi-
çekler onlara bir hatıradır çünkü sevdikleri ve önem verdikleri kişiler tarafından veril-
miştir.Ben de anı olarak bir gül saklıyorum.Ve gül benim için çok önemli çünkü çok
sevdiğim birinden hediye.İnsana,hatıra olarak saklaması için verilen bir çiçek benvce ce
çok güzel bir duygu.Bence sizde sevdiklerinize çiçekler verin ve onu saklamasını is-
teyin.Okişi verdiğiniz çiçeği saklıyorsa sizi seviyor demektir.
Herkez çiçekleri sevsin ve korusun.İşte o zaman doğa çok güzek olur.Haydi he-
pimiz güzel bir dünya için çevreyi koruyalım.Başta ormanları koruyalım ve geleceği-
mizi riske atmayalım.
HAYDİ DOĞAYI SEVELİM VE KORUYALIM!!!

4 Comments:

  1. ELENA said...
    Merhaba ben seninle tanışmak istiyorum....İsmim ELENA..
    Senin ismini öğrenmek ve seni görmek istiyorum msn mi veriyim eklesende beni görebilirsin..
    {-*+*+*-ELENA-*+*+*-}

    canadali_elena@hotmail.com
    ELENA said...
    TABİ İSTERSENNN




    {-*+*+*-ELENA-*+*+*-}
    serseri said...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
    habil said...
    burata evlenme yerimi :DX

Post a Comment