11 Kasım 2008 Salı

kitap okumak üzerine kompozisyon örneği



KİTAP VE BEN
Kitap okumak bence hayattaki en güzel şeylerden biridir.Kitap insana bir çok
şeyi ğretir.Bilgilendirir ve kültürlendirir.Kitapların benim hayatımda büyük bir yeri var-
dır.Sürekli okumak hatta başından hiç ayrılmak istemiyorum.Kitaplar bende öyle bir
alışkanlık yaptı ki okumadan duramıyorum.
Kitaplar insana unutulmaz şeyler yaşatır.Kitaplar insanın yalnızlığını giderir.Bi-
zimle arakadaş olurlar.Kitaplar bizim hayatımızda yardımcımızdır.Kitaplar insanı hayata hazırlar.Kitap bize sevinç ve mutluluk hissi verir.Ve bence bu hisleri yaşamak çok güzel bir duygudur. ha-
yata hazırlar.Kitap bize sevinç ve mutluluk hissi verir.Ve bence bu hissi yaşamak çok
güzel bir duygudur.
Ben en çok macera kitaplarını ve şiir kitaplarını seviyorum.Ayrıca masalları ve
öğüt veren kitapları da severim.Roman,masal,hikaye gibi kitaplar bizim kişiliğimizin
aynasıdır.
Ben kitapları çok seviyorum.Ve bu yüzden hep bir kütüphanem olsun istemişim-
dir.Kitapların hepsi benim olsa ne güzel olurdu.Hepsini okurdum. Hiçbirini incitmez.
Sayfalarını yırtmazdım.Onları okurdum.Benim kitaplara duyduğum sevgi gerçek bir
sevgi.Ben kitapları asla bırakmam,bırakamam.
Bence herkez kitap okumalı.Okuma yazma bilen bir kişi için bu hiçte zor bişey
değil.Bence kitap okumak, internette vakit geçirmekten, televizyon izlemekten,ve bir-
çokşeyden daha güzel.
Kitaplar gerçek dostudur.Seni asla sırtından vurmaz.Yalan söylemez ve seni
üzmez.
Arkadaşlar size tavsiyem sizde kitap okuyun.Ve onlarla arkadaş olun.Siz onları
bırakmazsanız onlarda sizi bırakmaz!..

HAYDİ HEPİMİZ OKUYALIM!!!

9 Comments:

  1. Adsız said...
    çok güzel olmuş tebrik ederim
    Adsız said...
    çok güzel
    ayla said...
    berbatt olmuş çok sıkıcı konuşmuşsun oku oku nereye kadar abartma istersen eminim sen bunları uygulamıyosundur merak ediyorum yha nası yayınlamışlar b berbat şeyi
    bbrrash said...
    ayla bi siktir git sen ne anlarsın yardığım tam tersi süper olmuş
    ahmet190706 said...
    ayla cokk biliyorsen kendin yazda gorelim bence mukemmelll olmus ama bunu senin gibi cahıl mi desem gorgusuz mu desen işte her neyse siz anlamayamsınız yazanın ellerine sağlık cok guzel olmus '''''thank you'''''
    Unknown said...
    " Çok güzel olmuş ama biraz abartı var o kadar da olsun değil mi? "
    Unknown said...
    Güzel bir iş çıkmış çıkarmışlar ama haber kipleri birbirine girmiş ve bazı yazım yanlışları var . Genede güzel bir kompozisyon.
    Unknown said...
    kompozisyon yazmak için önce 'herkes' nasıl yazılır onu öğren 'herkez' diye yazılmaz
    Unknown said...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.

Post a Comment