11 Ekim 2008 Cumartesi



DÜNÜ VE BU GÜNÜYLE BAYRAMLAR
Çocukken bayramlar çok güzeldi.Küçüğüm diye herkez para
verirdi.Ama şimdi hiç güzel değil.Kimse eskisi gibi para vermiyor.
Benim bayramlarımda bundan başka pek bir fark yok aslında.
Bayram sabahı kardeşim ve babam namaza giderler.Namazdan
gelince babamın ve annemin elini öperiz.Kardeşlerimin en büyüğü
ben olduğumdan kardeşlerim benim elimi öperler.Uzak akrabalarımızı
ararız.Evde mishafirlerimizi ağırladıktan sonra bizde sokağa çıkar
herkezle bayramlaşırız.Bayramın 2.günü sabah anneannemin yanına
gider akşam geliriz.Babaannemim evi uzak olduğundan bayramın 3.
günü oraya gideriz.Babaannermin evi 3.günü çok güzel olur.
Tüm sülale orda oluruz.Aslında bayramlarımın arasında pek bir
fark yok.Hep aynı şeyler olur.Bayramların en güzel yani şekerler ve
çikolatalar .En güzel şekerler ve çikolatalar babaannemin yanında
olur.Ceyhan'a her gidişimde dedemin mezarını da görürüm.Ve
dedemin yanına her gittiğim de arkadaşlarımıda görüyorum.Onlar da
her bayram geliyorlar oraya.Ama bir anlamda şanssızım ben çünkü
dedemi hiç görmedim fotoğraflarda bile görmedim.Dedemi yani
dedelerimi hiç görmediğimden onları çok merak ediyorum.
Anneme ve babama hep soruyorum onların nasıl biri olduklarını
anlata anlata bitiremiyorlar çünkü ikisede çok iyiymiş.
Dedemi görüp onların ellerini öpmeyi çok isterdim...

0 Comments:

Post a Comment