6 Ekim 2008 Pazartesi

saçmalamak istiyorum bugün


bugün canum yine saçmalamak istiyor..Karmakarışık duygular daha baskın geliyor insana,düşünceler-duygular kopuk kopuk...15 şehit..dile kolay ama ateş düştüğü yeri yakıyor nihayetinde..Aynı yer ve toplamda 44 şehit...Allah belanızı versin yapanlar ve bunun tedbirini bilerek almayan salakların....

Okul açıldı bugün..9 günlük tatil sona erdi ve yine başladı kimine göre ineklik,kimine göre gelecek ....

Kızımı çok özledim yine okuldayken..insanın yavrusu demke herşey demek olmasada hayatın merkezi demekmiş inede...


kitap okumak güzel bi alışkanlık ve bu alışkanlığı gittikçe kaybetmekteyim...kolilere sarılı halde bekleyen binlerce kitap benim kendilerini okumlarını bekliyor ama ben halaa salaklık ederek okumuyorum...yazık çoook yazık...

çoraplarım gözüme takıldı birden;masanın üzerinde ekranın heemen solunda...beyaz ne de çabuk kirleniiyor,daha sabah giymiştim....

dün akşam acaip bişey oldu..forumun teknik işlerini yaparken sen git bir bardak sütü klavyenin üzerine dök:)

uykum var.....

dedim ya saçmalamak istiyorum diye...serçe gibi daldan dala...dandini dandini bostanaaaa....

1 Comment:

  1. Unknown said...
    ben hiç. beğenmedim çok karışık

Post a Comment